Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Ozdobna Końcówka wydechu 1.6 Mpi Tour II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Ozdobna Końcówka wydechu 1.6 Mpi Tour II

    dzięki german81 za podpowiedz ale potrzebuje bardziej jasnej informacji ponieważ nie miałem jeszcze styczności z Vag Commander i jestem w tym zielony. Bawiłem sie tylko Vag Com w poprzednim modelu OI. Jak by ktos miał jakies Print Screen to będe bardzo wdzięczny.

  • #2
    [O2] Ozdobna Końcówka wydechu 1.6 Mpi Tour II

    Pytanie o ozdobna końcówkę w ASO zaśpiewali z montażem (przyspawaniem) 232pln. Trochę drogo wg mnie. Czy może ktoś z Was montował takowa końcówkę w ASO i w jakiej cenie. Pytanie drugie czy mona coś dobrać nieoryginalnego?
    I jeszcze jedna sprawa, czy w O2 Tour w każdym egzemplarzu tak wystaje oryginalna rura wydechowa tak jak u mnie,czy po prostu TTTM?
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      Ja za dwururkę dałem 180zł poza aso a spawanie w aso 50zł więc sam oceń :roll:
      Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • #4
        zibi1978, U mnie tez tak wystaje a cena chyba dobra...

        Komentarz


        • #5
          matko, ale ceny :!: ja za kawał rury ze stali kwasowej 100x60x1,6mm dałem 80zł. za pocięcie i zespawanie tego do kupy i na aucie dam może z 30-40zł. gdzie Wy szukacie :?: dodam, że w OI to nie takie proste, w dosłownym znaczeniu, bo w RS i w TDI wylot rur nie pokrywa się z wycięciem w zderzaku i trzeba trochę pokombinować z cięciem i spawaniem.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #6